ERP a automatizace
InspiShop tvoříme k integraci s dalšími aplikacemi. E-shopy s námi ušetří čas při vyřizování objednávek pomocí automatizace procesů a synchronizace dat s interními systémy.
ERP a fakturační systémy, které máme již napojené:
Jaká data se přenáší?
- Objednávky
- Data produktů a ceníky
- Zákazníci
- a další...
Jak často se data přenáší?
- Pokud je to možné, synchronizujeme data na úrovni databáze v řádu sekund (zejména skladové zásoby)
- V případě XML exportů synchronizujeme v rozmezí minut
Logistika a dopravy
Pomáháme e-shopům s rychlejší expedicí zásilek:
- Exportem objednávek dopravcům, tiskem štítků a objednáváním svozů,
- Synchronizací objednávek s ERP, které zajišťuje napojení na dopravce
V obou případech posíláme zákazníkům notifikační e-maily o stavu objednávky.
Platby
Díky naší dceřinné firmě InspiPay nabízíme exkluzivní podmínky nasazení platebních bran a terminálů. Zdarma porovnáváme většinu českého trhu a doporučujeme to nejlepší platební řešení pro vás.
Hlavní výhody:
- Modul platebních bran zdarma:
- ČSOB
- GoPay
- B-Payment
- Comgate
- a další, pro kompletní seznam navštivte inspipay.cz
- Exkluzivně nízké poplatky
- Konzultace zdarma
- Automatická synchronizace plateb s e-shopem
Podporujeme automatické napojení na partnery:
Automatizace výměny a vrácení zboží
Vrácení zboží je pro manažery e-shopů často velmi složitá a zdlouhavá procedura, protože jde proti směru klasického vyřizování nových objednávek. Naše sada funkcí umožňuje přímo zákazníkům e-shopu na základě objednávky vyplnit formulář pro výměnu / vrácení.